Metodinė taryba

Metodinės tarybos sudėtis 2024-2025 m. m.

Eil. Nr.

Vardas, pavardė

Pareigos įstaigoje

Pareigos taryboje

1.

Levutė Karčiauskienė

Lietuvių kalbos mokytoja ekspertė, Metodinės tarybos pirmininkė

Pirmininkė

2.

Olegas Batutis

Fizinio ugdymo mokytojas ekspertas, Fizinio ugdymo metodinės grupės pirmininkas

Narys

3.

Rūta Pūrienė

Lietuvių kalbos mokytoja metodininkė, Lietuvių kalbos metodinės grupės pirmininkė

Narė

4.

Jurgita Barkauskienė

Anglų kalbos vyresnioji mokytoja, Užsienio kalbų metodinės grupės pirmininkė

Narė

5.

Jurgita Tamošiūnienė

Matematikos mokytoja, Tiksliųjų mokslų metodinės grupės pirmininkė 

Narė

6.

Vida Degutytė

Istorijos mokytoja metodininkė, Socialinių mokslų metodinės grupės pirmininkė 

Narė

7.

Žydrūnas Tautvydas

Informacinių technologijų mokytojas metodininkas, Gamtos mokslų metodinės grupės pirmininkas

Narys

8.

Roma Ruočkienė

Muzikos mokytoja ekspertė, Menų mokslų metodinės grupės pirmininkė

Narė

9.

Dalia Šklėriūtė

Fizinio ugdymo mokytoja, IIIc klasės vadovė, Klasių vadovų metodinės grupės pirmininkė

Narė

10.

Rasa Kučinskienė

Biologijos mokytoja ekspertė

Narė

11.

Nijolė Šervenikaitė

Lietuvių kalbos mokytoja ekspertė

Narė

12.

Olegas Batutis

Fizinio ugdymo mokytojas ekspertas

Narys

13.

Vilija Juodsnukienė

Istorijos mokytoja ekspertė

Narė

14.

Daiva Sabanskienė

Direktoriaus pavaduotoja ugdymui

Narė

15.

Lina Malinauskienė

Direktoriaus pavaduotoja ugdymui, kuruojantis vadovas

Narė

16.

Irma Kačinauskienė

Direktorė

Narė

Metodinės tarybos funkcijos

  • Rengia metų metodinės veiklos planą.
  • Organizuoja mokykloje metodinę veiklą, kartu su mokyklos vadovu, pavaduotoju ugdymui nustato mokytojų metodinės veiklos prioritetus mokykloje.
  • Koordinuoja mokykloje veikiančių metodinių grupių veiklą, telkia mokytojus ugdymo dermei, tęstinumui ir kokybei užtikrinti;
  • GMT svarsto klausimus, susijusius su ugdymo proceso efektyvinimu: mokytojų ir darbuotojų kvalifikacijos kėlimą, gerosios patirties kaupimą ir sklaidą, ugdymo turinio įsisavinimo ir proceso organizavimą; metodinių grupių veiklą; tyrimus, susijusius su ugdymo proceso analize.
  • Nagrinėja mokytojų kvalifikacijos tobulinimo poreikius, nustato jos prioritetus.
  • Inicijuoja mokytojų bendradarbiavimą, gerosios pedagoginės patirties sklaidą, bendradarbiavimą su asociacijomis, kitomis nevyriausybinėmis organizacijomis, švietimo pagalbos įstaigomis ir kt.
  • Kartu su mokyklos vadovu, jo pavaduotoju ugdymui nagrinėja ir planuoja ugdymo turinį, ugdymo proceso aprūpinimą, ugdymo kokybę ir ugdymo novacijų diegimą.
  • Prireikus vertina mokytojų metodinius darbus bei mokytojų praktinę veiklą.
  • Teikia siūlymus metodinėms grupėms, mokyklos vadovui, jo pavaduotojams, mokyklų metodinei tarybai.
  • Siūlo skatinti mokytojus.
  • Protokoluoja tarybos posėdžius.

Dokumentai


  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Pamokų laikas
Pertrauka
  • 1. 08.00 – 08.45
  • 2. 08.55 – 09.40
  • 3. 09.50 – 10.35
  • 4. 10.45 – 11.30
  • 5. 11.50 – 12.35
  • 6. 12.50 – 13.35
  • 7. 13.40 – 14.25