Metodinės tarybos sudėtis 2024-2025 m. m.
Eil. Nr. |
Vardas, pavardė |
Pareigos įstaigoje |
Pareigos taryboje |
---|---|---|---|
1. |
Levutė Karčiauskienė |
Lietuvių kalbos mokytoja ekspertė, Metodinės tarybos pirmininkė |
Pirmininkė |
2. |
Olegas Batutis |
Fizinio ugdymo mokytojas ekspertas, Fizinio ugdymo metodinės grupės pirmininkas |
Narys |
3. |
Rūta Pūrienė |
Lietuvių kalbos mokytoja metodininkė, Lietuvių kalbos metodinės grupės pirmininkė |
Narė |
4. |
Jurgita Barkauskienė |
Anglų kalbos vyresnioji mokytoja, Užsienio kalbų metodinės grupės pirmininkė |
Narė |
5. |
Jurgita Tamošiūnienė |
Matematikos mokytoja, Tiksliųjų mokslų metodinės grupės pirmininkė |
Narė |
6. |
Vida Degutytė |
Istorijos mokytoja metodininkė, Socialinių mokslų metodinės grupės pirmininkė |
Narė |
7. |
Žydrūnas Tautvydas |
Informacinių technologijų mokytojas metodininkas, Gamtos mokslų metodinės grupės pirmininkas |
Narys |
8. |
Roma Ruočkienė |
Muzikos mokytoja ekspertė, Menų mokslų metodinės grupės pirmininkė |
Narė |
9. |
Dalia Šklėriūtė |
Fizinio ugdymo mokytoja, IIIc klasės vadovė, Klasių vadovų metodinės grupės pirmininkė |
Narė |
10. |
Rasa Kučinskienė |
Biologijos mokytoja ekspertė |
Narė |
11. |
Nijolė Šervenikaitė |
Lietuvių kalbos mokytoja ekspertė |
Narė |
12. |
Olegas Batutis |
Fizinio ugdymo mokytojas ekspertas |
Narys |
13. |
Vilija Juodsnukienė |
Istorijos mokytoja ekspertė |
Narė |
14. |
Daiva Sabanskienė |
Direktoriaus pavaduotoja ugdymui |
Narė |
15. |
Lina Malinauskienė |
Direktoriaus pavaduotoja ugdymui, kuruojantis vadovas |
Narė |
16. |
Irma Kačinauskienė |
Direktorė |
Narė |
Metodinės tarybos funkcijos
- Rengia metų metodinės veiklos planą.
- Organizuoja mokykloje metodinę veiklą, kartu su mokyklos vadovu, pavaduotoju ugdymui nustato mokytojų metodinės veiklos prioritetus mokykloje.
- Koordinuoja mokykloje veikiančių metodinių grupių veiklą, telkia mokytojus ugdymo dermei, tęstinumui ir kokybei užtikrinti;
- GMT svarsto klausimus, susijusius su ugdymo proceso efektyvinimu: mokytojų ir darbuotojų kvalifikacijos kėlimą, gerosios patirties kaupimą ir sklaidą, ugdymo turinio įsisavinimo ir proceso organizavimą; metodinių grupių veiklą; tyrimus, susijusius su ugdymo proceso analize.
- Nagrinėja mokytojų kvalifikacijos tobulinimo poreikius, nustato jos prioritetus.
- Inicijuoja mokytojų bendradarbiavimą, gerosios pedagoginės patirties sklaidą, bendradarbiavimą su asociacijomis, kitomis nevyriausybinėmis organizacijomis, švietimo pagalbos įstaigomis ir kt.
- Kartu su mokyklos vadovu, jo pavaduotoju ugdymui nagrinėja ir planuoja ugdymo turinį, ugdymo proceso aprūpinimą, ugdymo kokybę ir ugdymo novacijų diegimą.
- Prireikus vertina mokytojų metodinius darbus bei mokytojų praktinę veiklą.
- Teikia siūlymus metodinėms grupėms, mokyklos vadovui, jo pavaduotojams, mokyklų metodinei tarybai.
- Siūlo skatinti mokytojus.
- Protokoluoja tarybos posėdžius.
Dokumentai
- Priėmimas į gimnaziją
- Apie gimnaziją
- Renginių kalendorius
- Kabinetų rodyklė
- Klasių vadovai
- Laisvos darbo vietos
- Tvarkaraščiai
- Atestacijos komisija
- Projektinė veikla
- Dokumentai
- Korupcijos prevencija
- Informacija eksternams
- Valstybinės kalbos egzaminas
- Mokinių maitinimas
- Žiburio žinios
- Youtube kanalas
- Vairavimo mokykla
- Parama
- 17-mečiams dėl karo prievolės