Metodinės tarybos sudėtis 2022-2023 m. m.
Eil. Nr. |
Vardas, pavardė |
Pareigos įstaigoje |
Pareigos taryboje |
---|---|---|---|
1. |
Rasa Kučinskienė | Biologijos mokytoja metodininkė, gamtos mokslų metodinės grupės pirmininkė |
Pirmininkė |
2. |
Dalia Šklėriūtė | Fizinio ugdymo mokytoja ekspertė, fizinio ugdymo metodinės grupės pirmininkė | Narė |
3. |
Levutė Karčiauskienė | Lietuvių kalbos mokytoja ekspertė, lietuvių kalbos metodinės grupės pirmininkė | Narė |
4. |
Jurgita Barkauskienė | Anglų kalbos vyresnioji mokytoja, užsienio kalbų metodinės grupės pirmininkė | Narė |
5. | Aušra Menkevičienė | Matematikos mokytoja metodininkė, tiksliųjų mokslų metodinės grupės pirmininkė | Narė |
6. | Vida Degutytė | Istorijos mokytoja metodininkė, socialinių mokslų metodinės grupės pirmininkė | Narė |
7. | Roma Ruočkienė | Muzikos mokytoja ekspertė, menų metodinės grupės pirmininkė | Narė |
8. | Laima Raudonikienė | IIIa klasės vadovė, klasių vadovų metodinės grupės pirmininkė | Narė |
9. | Nijolė Šervenikaitė | Lietuvių kalbos mokytoja ekspertė | Narė |
10. | Olegas Batutis | Fizinio ugdymo mokytojas ekspertas | Narys |
11. | Vilija Juodsnukienė | Istorijos mokytoja ekspertė | Narė |
12. | Daiva Sabanskienė | Direktoriaus pavaduotoja ugdymui | Narė |
13. | Lina Malinauskienė | Direktoriaus pavaduotoja ugdymui, kuruojantis vadovas | Narė |
Metodinės tarybos funkcijos
- Rengia metų metodinės veiklos planą.
- Organizuoja mokykloje metodinę veiklą, kartu su mokyklos vadovu, pavaduotoju ugdymui nustato mokytojų metodinės veiklos prioritetus mokykloje.
- Koordinuoja mokykloje veikiančių metodinių grupių veiklą, telkia mokytojus ugdymo dermei, tęstinumui ir kokybei užtikrinti;
- GMT svarsto klausimus, susijusius su ugdymo proceso efektyvinimu: mokytojų ir darbuotojų kvalifikacijos kėlimą, gerosios patirties kaupimą ir sklaidą, ugdymo turinio įsisavinimo ir proceso organizavimą; metodinių grupių veiklą; tyrimus, susijusius su ugdymo proceso analize.
- Nagrinėja mokytojų kvalifikacijos tobulinimo poreikius, nustato jos prioritetus.
- Inicijuoja mokytojų bendradarbiavimą, gerosios pedagoginės patirties sklaidą, bendradarbiavimą su asociacijomis, kitomis nevyriausybinėmis organizacijomis, švietimo pagalbos įstaigomis ir kt.
- Kartu su mokyklos vadovu, jo pavaduotoju ugdymui nagrinėja ir planuoja ugdymo turinį, ugdymo proceso aprūpinimą, ugdymo kokybę ir ugdymo novacijų diegimą.
- Prireikus vertina mokytojų metodinius darbus bei mokytojų praktinę veiklą.
- Teikia siūlymus metodinėms grupėms, mokyklos vadovui, jo pavaduotojams, mokyklų metodinei tarybai.
- Siūlo skatinti mokytojus.
- Protokoluoja tarybos posėdžius.
Dokumentai
Pamokų laikas