Anglų kalbos ir IT reklamos kūrimo konkurse – II vieta įvertinta gimnazijos pirmokių reklama „Ar pasiruošę padaryti nuostabiausią asmenukę gyvenime?“

  • Paskelbė : Mindaugas Račaitis
  • Paskelbta: 2024-05-20
  • Kategorija: Konkursai

Balandžio–gegužės mėnesį vyko respublikinis integruotas 9–12 klasių mokinių anglų kalbos ir IT reklamos kūrimo konkursas „(ne)REKLAMA: APLANKYK LIETUVĄ“. Konkurso tikslas – skatinti mokinius domėtis Lietuvos paveldu, patrauklia ir originalia forma pateikti informaciją anglų kalba kuriant skaitmeninę reklamą pasirinktam konkurso objektui. Paskatintos mokytojų Vilijos Gustaitytės ir Rasos Kučinskienės, konkurse dalyvavo dvi mūsų gimnazijos komandos.

Džiugu, jog pirmokės (Morta Žuklytė, Agnė Janušauskaitė, Silvija Mažeikaitė, Jorė Kandrotaitė, Ugnė Liepaitė, Rugilė Jonaitytė), pateikusios darbą „Ready for the most amazing selfie you've ever taken?“ („Ar pasiruošę padaryti nuostabiausią asmenukę gyvenime?“), 9–10 (I–II gimnazijos) klasių grupėje laimėjo antrąją vietą. Pasirinkta prie Prienų Greimų tilto stovinti skulptūra „Asmenukė prie Nemuno“: vien jos savitumas turėtų pritraukti dėmesį ir paskatintų apsilankyti mūsų mieste, susipažinti su jo istoriniu paveldu bei nepakartojamo grožio gamta.

Kitą komandą sudarė antrokai (Ugnius Andriuškevičius, Emilija Matjošaitytė, Andželika Melnikaitė, Emilija Kreivėnaitė, Ugnė Ulinauskaitė, Vincas Laukaitis), kurie pristatė plakatą „Pociūnai airfield. Where dreams take flight“ („Pociūnų aerodromas. Kur svajonės skrenda“). Pasirinktas Pociūnų aerodromas dėl išskirtinių sklandymo čempionatų bei oro pramogų.

Morta Žuklytė, I D klasė

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos